home photo HOME.png"/> tips photo BLOGGERdanApa-apatipslah.png kes photo KESHARIINI.png

Monday 28 May 2012

Aku Dah Jadi Papa !


Dalam keadaan yang aku tidak sedari, aku telah menjadi seorang Papa. Dia yang aku jaga selama ini telah didapati mengandung dan beberapa hari selepas aku mendengar khabar itu, dia telah selamat melahirkan anak itu. baby itu sangat comel sehingga hari pertama dia dilahirkan, aku terlalu teruja untuk mengangkatnya.

Namun kerana aku tidak pernah menikahi ibu baby itu, maka aku tidak layak mem'bin' kan baby itu ke atas nama ku. Kadang-kadang aku tertanya-tanya siapakah ayah sebenar baby itu?. adakah aku? namun firasatku kuat mengingatkan aku yang aku tidak pernah membuat sesuatu perkara yang mampu mengamili ibu muda itu. walaupun hubungan kami terlalu intim sehingga kerap kali tidur bersama, namun batas antara kami masih terjaga.

Sayu pandangan ku melihat ibu muda yang keletihan selepas melahirkan anak. Siapakah 'jantan' tak guna yang patut bertanggungjawab ke atas anak itu!. Namun, demi rasa cintaku pada ibu muda itu, aku berasa bertanggungjawab untuk menjaga mereka. Anak itu akan ku beri kasih sayang sama seperti ibunya. Tekad ku di dalam hati, aku akan menjadi Papa yang baik pada anak itu. aku akan menjaganya sehingga dia dewasa.

Sebagai tanda kasih sayang ku kepada ibu dan anak itu, aku telah membeli stok Friskies sekotak dan susu yang berkhasiat untuk mereka. Itulah kisah kucingku yang telah menjadi mangsa kucing jiran aku. hehehe....  i single dan suci murni lagi ye... i tak perna kene sentuh tau! ( promote).



My Baby...

Name : Momot Binti Papa :)

No comments:

Post a Comment