home photo HOME.png"/> tips photo BLOGGERdanApa-apatipslah.png kes photo KESHARIINI.png

Friday 11 October 2013

Ucapan Claire Untuk Mommy nya


Hari tu saja buka youtube.
Macam biasa lah, bila aku rasa stress dan penat dengan kerja,
aku suka tengok video budak-budak dan bayi.
itu cara aku untuk happykan diri.
tertarik dengan sebuah video ni.
Ucapan seorang kanak-kanak sempena hari lahir ibunya.
Ucapan dia buat aku tersenyum.
Dia sangat comel dan setiap ayat yang keluar dari bibir comel dia buat aku ingat pada si
Miss Sleepyhead!.
Senyum sorang..

Hi Mommy!!


I want u to know..

 that u're the greatest mommy!

I love U so much!!

there's a lot reasons why.. 

emm.. why I love U..

Number one.. U're beautiful..

Number two.. U're amazing!!

Number three, u're the best mommy ever!

Number four.. err... Number four...

FOUR....

U're the best cook.. (macam tak yakin jer)


Nada sedih...

I love being with U..

U work so hard..

I miss U when u're gone.. :'(

Lepas tu dia nyanyi lagu happy birthday.

Sweetnye dia..

Dan aku pun nak kata benda yang sama buat si sleepyhead..

Tapi jawapan aku lebih dari 4 sebab tu. Cuma apa sebabnya, aku pun tak tahu.
Tiba-tiba aku suka kau. Bukan orang lain. Tapi kau..
aku tak mampu atau tak boleh buat video sweet-sweet macam budak tu buat.
Tak payah nak jadi sweet sangat.
Tapi dalam hati aku ada rasa yang indah.

Tak boleh diucap dengan kata-kata.
Tak dapat di tunjuk dengan rakaman video.
Tak mampu di baca dengan bahasa yang puitis.
Cukup kau tahu... Aku Suka kau.
ringkas, padat dan tepat.

Don't forget until went-went. Pliss!!

No comments:

Post a Comment