home photo HOME.png"/> tips photo BLOGGERdanApa-apatipslah.png kes photo KESHARIINI.png

Saturday 16 June 2012

Selepas Cuti

Selepas dah bercuti 2 minggu, bermula lah semester baru untuk persekolahan pada tahun ini. Banyak berita gembira yang kawan sekerja kongsikan dengan aku. Antaranya seorang member aku ni, yang baru nak masuk 2 bulan berkahwin. Hari isnin tu muka dia memang ceria semacam. Keceriaan muka dia tu mengalah muka dia masa hari dia nak nikah. Masa lepak kat kantin selepas waktu kelas, dia pun ceritalah yang isterinya dah disahkan mengandung 4 minggu.

"Pergh..... hebat kau bro!". Hebat tak hebatnya dia, itulah rezeki yang amat bernilai Allah dah turunkan kat dia. lagi 8 bulan, lengkaplah keluarga dia. Aku pun ucaplah tahniah kat dia. kembang-kembang hidung dia dengar pujian dari member-member lelaki. Mana taknya, orang kate, dah terbukti kejantanan seseorang tu kalau isteri dah mengandung. ye ye je kan. padahal, kalau lembut camne pun, kalau ade Sperma yang berkualiti baru jadi anak tu -_-"

tapi dia ade bagi soalan kat aku, boleh ke buat "ehem2". masa isteri mengandung?. terngangah mulut aku. macam je aku ni dah kahwin. saranan aku, tanya lah doktor sendiri. lain orang lain kesannya.

No comments:

Post a Comment