home photo HOME.png"/> tips photo BLOGGERdanApa-apatipslah.png kes photo KESHARIINI.png

Thursday 28 June 2012

Angau

Tetiba terjaga dari tidur. Senyum sorang-sorang. hihi...

angau sebentar..

teringat bila kamu tanya "sakit hati ke?". series sakit hati dengan kata-kata kamu. tapi, sakit tu tetiba jadi "sedap" bile awak kate, "sekurang-kurangnye ape yang kite nak kate tu sampai". saya nak ucap terima kasih sebab ingatkan saya =)

awak kate, "takde mase ingatkan kamu". tapi sebenarnye saya tahu awak sedangkan mengingatkan saya dalam keadaan awak buat-buat marah. Awak memang garang, tapi manje awak tu tak boleh sorok. dan tambah saya yakin awak sedang mengingatkan saya bile awak kata, "dah besar-besar pun nak kena marah lagi". series saya gelak golek-golek masa baca mesej tu. Lawak je rase ade yang kate kat saya macam tu.

terima kasih ye. biarpun awak tak ngaku yang awak sedang 'menyampaikan' sesuatu kepada saya,  tapi saya tahu awak memang nak sampaikannya.

     ...."sekurang-kurangnye ape yang kite nak kate tu sampai"

 ...."dah besar-besar pun nak kena marah lagi"


nak bagi lagu ni khas buat awak.

 kenapa aku mencintaimu


 
Aku bertanya apakah ertinya
Suatu perjalanan yang tak ku duga
Hatiku telah terasa dimiliki
Oh indahnya cinta ini bersamamu

Dulu aku tak pernah merasakan
Indahnya hidup bagaikan hari ini
Walaupun dulu aku pernah dicintai
Tapi dirimu adalah yang terbaik untukku

Kenapakah aku mencintaimu
Walaupun esok dapat ku rasakan
Bahawa cinta ku akan menemanimu
Selamanya bersama hidupku

Apakah itu tanda cinta bermula
Ku hanya berdoa serta menyerah
Hargailah diriku sepenuh jiwa
Aku cinta aku cinta kepadamu

Kenapakah aku mencintaimu
Walaupun esok dapat ku rasakan
Bahawa cinta ku akan menemanimu
Selamanya bersama hidupku

Kenapakah aku mencintaimu
Walaupun esok dapat ku rasakan
Bahawa cinta ku akan menemanimu
Selamanya bersama hidupku

Kenapakah aku mencintaimu
Selamanya aku cinta kepadamu



saya akan cuba kongsikan semuanya dengan awak..

awak taknak kire pun takpe
sy kire kan..
awak taknak tahu pun takpe
saya bagitahu
dan.
awak taknak tanye pun takpe
saya jawabkan..



No comments:

Post a Comment