home photo HOME.png"/> tips photo BLOGGERdanApa-apatipslah.png kes photo KESHARIINI.png

Friday 12 October 2012

Dont disturb me!

assalamulaikum..

Lamanya aku tak menaip.. Sebulan ni aku sibuk sangat. Bilik aku penuh dengan kertas latitubi pelajar. Cuma baru minggu ni aku nampak bilik aku macam sebuah bilik yang betul-betul macam bilik tidur.... kalau tak.. penuh dengan kertas je lah. Dah serupa stor je. Sekarang ni minggu PMR, jadi no more latitubi. Aku cuma kata kat pelajar-pelajar aku.. "Saya tunggu hadiah A dari korang". Bukan nak bagi tekanan tapi aku nak diorang tahu, itu harapan aku kepada mereka.

Minggu ni mood aku agak kurang okey, sampai ada yang kata aku ni kuat merajuk laa.. baran lah, suka hilang mood tiba-tiba lah dan macam-macam lah.. Dan sebenarnya aku sendiri tak faham apa yag sedang aku rasa.

Hari berlalu seperti biasa. Setiap saat udara dihirup rakus tanpa sedikit pun rasa malu menghirup udara hak Allah. uh!.

Awal pagi lagi kena mandi, rutin bermula, kerja dan kerja.. Isnin minggu ini bermula dengan sedikit rasa kosong. Kosong... tiada kaitan dengan lagu Najwa Latif pun. "Sila jangan ajak saya berborak! saya takde mood". Ayat pertama di awal pagi bila teman-teman menyapa. Berlalu dengan tangan membimbit beg berisi komputer riba atau bahasa muda mudi nye.. lappy.. ye lappy.. terus terbayang puppy. Oleh sebab minggu ni minggu PMR, jadi tak de kelas tapi kena juga turun opis. Aku terus duduk di meja aku, pasang lagu sekuat mungkin tapi aku seorang jer lah yang dengar sebab aku pakai earphone. "Dont disturb me!" aku lekat kat dinding. Agak kerek je rase.



****akan bersambung......***

akibat takde mood malam ni, aku berhenti menaip.

No comments:

Post a Comment