home photo HOME.png"/> tips photo BLOGGERdanApa-apatipslah.png kes photo KESHARIINI.png

Sunday 14 July 2013

coming!!

hi guys!! cehh omputeh!

Assalamualaikum kepada sahabat semua.

lama saya tak lawat blog sendiri. Malas. Ini lah bukti diriku bukanlah seorang blogger sejati.
Lagipun, takde bende penting pun yang saya taip. merepek semata-mata. tu pun ada yang tanya, kenapa lama tak membelog??. adalah beberapa orang yang tanya. hmmm....

sejak akhir-akhir ni saya sibuk sikit. cehhh... sibuk konon kan.
Padahal, online FB hari-hari. Entahlah, aku pun tak tahu apa yang aku hadap sangat dengan facebook tu.
Niat nak buat keje ni. dengan yakin nya. 'hari ini aku nak fokus buat keja!' tup2.. facebook juga yang di hadap. Mesti ramai yang mengalami situasi ini. Bukan ada apa pu. Tengok2 ' Home'.. tengok-tengok gambar. Tengok-tengok page yang di kira lawak kan. Padahal, bukannya keje 'Tengok2" tu harus dilakukan di masa lapang sahaja???... aaahhh ini yang saya sendiri tak faham. tak de keje lain, cik Tan punya keje lah tu. kan tan? kan3?. Hang ni kan tan, sehari tak kacau orang tak boleh ke?

Rapatkan saya dengan seTan?, panggil tan je as nama nama manja beliau.
Mana tak rapat, kita nak buat keja, dia kata, "am... jom lah teman tan buka fb... alahhh... tengok2 je pun".
saya pun tanpa fikir panjang terus buka FB. Ish3.... Tolonglah tan.. I tak nak kawan dengan U lagi.
Benci3!! i Benci u Tan!. ( sambil hentak kaki). gedikk uu.. aik sejak bila am pandai gedik2 ni??

Itu lah kesan akibat lama bertapa...

Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang sudi berkunjung ke blog saya, sepanjang saya tak update pape cerita pun atau pendapat diri sendiri.

Semoga ada yag memberi manfaat kepada sahabat2..

No comments:

Post a Comment