home photo HOME.png"/> tips photo BLOGGERdanApa-apatipslah.png kes photo KESHARIINI.png

Saturday 14 July 2012

NALUB HUJUD VERSI BULAN TUJUH

Dulu masa kecil, bulan 7 adalah bulan yang paling di nanti. Bukan aku sorang je yang teruje dengan bulan 7 ni, tapi ketiga-tiga adik beradik aku serta beberapa orang sepupu aku. Biasanya kami akan buat sambutan hari lahir beramai-ramai pada salah satu hari dalam bulan 7 yang semua orang yang berkaitan free lah.


Rasanya tak terlewat lagi untuk aku ucap selamat hari lahir buat adik beradik aku serta sepupu aku sebab masih dalam bulan tujuh ni.

2/7/1988- Aizen

4/7/1989- Abdullah

6/7/1988- Iswan

9/7/1994- Nadhrah ( My beloved sister)

9/7/1992- Nadila

10/7/1989- Ammar (Paling kacak!)

14/7/1989- Wan Ahmad

16/7/2002- Aizat

18/7/1988- Maslinah

21/7/1989- Husdi hadi

24/7/1988- Syazwan

25/7/1989- Rahimah

26/7/1986- Rahmah

28/7/1985- Fayyadh ( Along the big bos)

31/7/2000- Annum

Ramai lagi yang lahir bulan 7 sebenarnya. Sepupu-sepupu yang kecil-kecil lagi pun ramai yang bulan 7 tapi aku tak tahu tarikh diorang. Terbaikkan.. Sayangnye tahun ni aku, adik dan along tak dapat join party tu sebab kami semua takde yang tempat kejadian. Apa pun, lain bulanlah korang claim hadiah korang ye. Hadiah-hadiah aku jangan lupe pos. haha..

Oleh sebab entri ni di Post pada 14 Julai, maka aku nak bagi ucapan terhormat buat Wan Ahmad. Sepupu aku yang tidak kurang sengalnye. Selamat hari lahir Wan!. Aku rindu ngail udang dengan ko!.
Tak lupe juga pada seseorang yang bukan sepupu aku atau adik beradik aku, Khairun Nisa Abdullah, Selamat hari lahir juga buat anda.

Semoga dengan pertambahan umur kita ni, kita akan jadi lebih matang dan dapat memperbaiki diri. Umur makin bertambah, tapi hayat makin berkurang. Seramkan.... Seram tak seram, hati mesti mau gumbira!. Hidup itu insyaAllah, tapi mati itu pasti.

Semoga bulan7 tahun hadapan kita berjumpa lagi...


No comments:

Post a Comment