home photo HOME.png"/> tips photo BLOGGERdanApa-apatipslah.png kes photo KESHARIINI.png

Tuesday 4 February 2014

Kosong

.......hmmmmmmm.......

Mengeluh itu tak baik. Tapi entah!, aku terasa nak mengeluh.
Dari pagi aki tidak sabar menanti senja..
Senja masa yang indah untuk berkongsi cerita.
Kadang-kadang ada cerita yang memberi senyuman.
Ada cerita yang hanya berlalu seperti angin.
Ada cerita melekat di hati.. istimewa.
Tapi sudah berapa minggu aku terasa kosong.
Pagi menanti senja.. kosong..
Malam menanti pagi.. kosong..
Ini bukan lagu Najwa Latif.. kosong.. kosong..
Ini adalah lagu yang tiada irama.

kadangkala terasa sedang menanggung luka.
Pedih.. tapi tiada darah.
Aku sendiri tak faham apa yang aku rasa.
Ayat macam puitis gila... macam tokoh sasterawan.
Hebatnya mengatur ayat..
Nampak kemas, cantik, romantis.
Tapi siapa tahu apa yang ada di minda..
Getaran yang tidak selari dengan jiwa..
turun naik berasa nota hati.
Serabut. Jiwa kacau..
Langsung tidak sama seperti yang ditaip jemari.
Aku mesti bertahan... sikit lagi.. sikit lagi..

Apa yang aku merapu ni????...

I just need YOU.. *cry silently*

No comments:

Post a Comment