home photo HOME.png"/> tips photo BLOGGERdanApa-apatipslah.png kes photo KESHARIINI.png

Thursday 30 January 2014

Makwe Baru Ku

Cerita pasal tadi..

Aku dah tengok muka dia.
Comel sangat.. maka bertambahlah jatuh cintaku padanya.
Aku mula keliru memikirkan makwe yang ramai.
Semua ku sayangi..
Makwe aku suma budak kecik.. Comel!.
Aku renung gambar dia.. Comel sangat.
Sebijik gaya dia masa gambar scan dulu.
Aku dah tahu nama dia dah.. cantik namanya.
Secantik pemilik nama itu. Tapi aku tak boleh letak gambar dia kat sini.
Tu kan anak orang.. segan pula nak minta izin.
Jadi aku je lah tengok. hihi..

Aku harap next year giliran aku pula pegang baby sendiri.
Masa tu aku boleh upload gambar kot.
Sebab anak sendiri..
Teringin nak share gambar baby comel tu.
Tapi apa nak buat, anak orang!.. Segan kat mak dia.
Apa pun aku dan declare lah yang dia makwe aku.

No comments:

Post a Comment