home photo HOME.png"/> tips photo BLOGGERdanApa-apatipslah.png kes photo KESHARIINI.png

Monday 29 April 2013

untuk awok!

Ini Surat Khas Buat si Budak Manja yang sedang MARAH atau dengan kata lainnya TAK NAK KAWAN DENGAN AMMAR.

Saya tahu, awak mesti baca Blog saya, saya tak perasan sebab buktinya, sekarang awak tengah baca kan?
kan.. kan.. ?. Baca sampai habis tau.

Hari ini adalah hari genabnya setahun seorang sahabat kita pergi tinggalkan kita dan juga hari ke-20 awak tak nak kawan saya lagi.

20 hari yang lepas, malam tu kita 'gaduh' dan saya minta maaf sebab masa tu memang saya tak jaga hati awak pun sebab masa tu saya betul-betul dalam situai yang kurang stabil dari segi emosi. Kemudian, kata-kata awak telah menambah api syaitan yang bersarang dalam hati saya.  Rasa amarah yang saya telah lepaskan bulat-bulat kepada awak.

tapi dalam arah yang lain, sebenarnya saya berharap awak tidak memadnang perkara tu dari sudut awak saja tapi dari sudut saya juga, sebab awak sepatutnya faham apa yang saya rasa sebab awak selalu jadi tempat saya bercerita tentang itu dan ini. awak ingat tak ?.

awak memahami dia dari sudut lain, manakalah saya dari sudut yang terhalang tembok, mana mungkin saya akan tahu apa yang ada di sebelah sana, kalau tidak ada yang memberi tahu. cubalah faham kedudukan kita. Dan kenapa sebab itu, awak pergi ?.



sekian 

No comments:

Post a Comment