home photo HOME.png"/> tips photo BLOGGERdanApa-apatipslah.png kes photo KESHARIINI.png

Tuesday 12 November 2013

sekadar luahan hati



Malam beriringin dengan cinta. Kata-kata cinta yang sentiasa di ucap.

Namun malam itu, bukan hanya rasa cinta yang ku tempuh.

Mungkin lebih kepada nafsu. Nafsu yang menggasak batinku.

Aku hanya manusia yang ingin merasa cinta. Namun silapnya aku, layaknya aku bukan untuknya.

Atau mungkin kata yang lebih sesuai, dia tidak harus merasa perit cintaku.

Aku tidak layak untuk dirimu.

Tapi kenapa aku terus ingin bersamamu?.

Nafsu menolakku ke sini.

Haaahhhhh.... keluh ku berat.

Merasa cinta yang berat.

Meletakkan kepentingan diri atau pun dia..

Gadis yang tinggi nilainya merendahkan mahar untukku.

Tapi sayang, aku ini terlalu lemah bahkan hina untuk duduk di sebelahmu di atas pelamin idamanmu

Mata masih segar fikirkan tentangmu.

Cinta itu perit tapi ada sedapnya disitu.

Kerana itu aku masih kuatkan diri untuk menepek diri dalam hatimu.

Tuhan, beratnya dugaanMu ini.

Aku hanya ingin dia bahagia.

Bukan untuk seketika tapi untuk selamanya.

Adakah aku patut terus melayan cinta sementaraku ini?.

Kaki masih statik.

Mahu undur atau ke depan?.

Persoalan telah banyakku beri.



Tapi mana jawapannya?

No comments:

Post a Comment